33315555 - 076

قوانین بخش خدمات

 

شرایط و قوانین بخش خدمات کاکا مارکت

کاربر و مشتری گرامی،


احتراما به اطلاع می‌رساند به منظور استفاده بهینه از بخش خدمات سایت مجموعه خدماتی و فروشگاهی کاکا مارکت خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه نموده و مد‌نظر قرار دهید. ثبت نام در سایت و استفاده از خدمات آن به این معنی است که شرایط و قوانین ذیل را پذیرفته و از آن آگاه می‌باشید.


و هیچ گاه سفارشات خود را مستقیما به پیک یا رانندگان یا سایر پرسنل کاکا مارکت بطور مستقیم اعلام نفرمایید و فقط از طریق سایت کاکا مارکت یا تلفن ثابت  که در صفحه تماس با ما مشخصات آن موجود میباشد سفارشات خود را اعلام و ثبت نمایید در غیر اینصورت کاکا هیچ گونه مسئولیتی در قبال درخواست و بار و مسافر و وسایل منزل و...شما ندارد.


• قوانین عمومی
تمامی اصول، روش‌های جاری و فرآیندهای سامانه بخش خدمات کاکا مارکت  مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و آیین‌نامه‌های تجارت الکترونیکی و قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بوده و کاربران نیز ملزم به اجرای آن می‌باشند.

سامانه کاکا مارکت ، روش‌های جاری، فرآیندهای خدمت‌رسانی و تغییرات احتمالی آن را مستمراً به اطلاع کاربران خود می‌رساند. بالطبع کاربران نیز می‌پذیرند که با استفاده دائمی از این صفحه و کانال اطلاع رسانی و صفحه اخبار از تغییرات حاصله مطلع هستند.

• توصیف مشتری یا کاربر
اصطلاحاً به شخصی گفته می‌شود که برای دریافت خدمات یا محصولات از طریق سایت یا اپلیکیشن یا دوخط تلفن 0763331555 - 07633315656  با طی مراحل ثبت‌نام و تایید نهایی، از خدمات ثبت سفارش کالا یا خدمات  در این سایت به غیر از مقاصد تجاری بعنوان مصرف کننده بهره می‌گیرد.

• ارتباطات
در هنگام استفاده از خدمات این سایت و یا برقراری ارتباط با ما می‌پذیرید که به صورت الکترونیکی از طریق پست الکترونیکی، پیامک و یا سایر امکانات به درخواست شما پاسخ دهیم.
اطلاعاتی که در هنگام ثبت‌نام در اختیار مجموعه خدماتی و فروشگاهی کاکا قرار داده‌اید اعم از پست الکترونیکی، شماره تلفن همراه و آدرس ، مسیر پاسخگویی و ارتباط سامانه با شما هستند

• رعایت حریم شخصی
مجموعه خدماتی و فروشگاهی کاکا مارکت  اطلاعاتی را که کاربران در اختیارش قرار می‌دهند مورد احترام قرار داده و از آن محافظت می‌کند. این سامانه در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع کرده و با بهره‌مندی از تکنولوژیهای جدید جهت توسعه امنیت در سایت در راستای رضایتمندی کاربران می‌کوشد.

به همین منظور شماره تلفن تماس مشتریان در اختیار پرسنل ( سفیران ) کاکا مارکت قرار نمیگیرد و مشتریان موظف میباشند به این منظور آدرس کامل و فرم های درخواست خود ارسال کنند در غیر اینصورت به اجبار جهت رسیدن خدمات مجبوریم شماره تماس در اختیار سفیران قرار بگیرد.

قوانین واحد حمل و نقل:

 

عمومی:

مشتریان محترم لطفا از دادن شماره تلفن به سفیران ( رانندگان ) و گرفتن شماره تلفن از سفیران ( رانندگان ) و ارتباط گرفتن خارج از محدوده کاری و گرفتن سرویس مستقیم از خوده سفیران  ( رانندگان) این بخش جدا خودداری کنید و در صورت گرفتن تماس و گرفتن سرویس این مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال مسافران و سایر موضوعات مربوط به آن را ندارد و فقط مسئولیت سرویس هایی مورد قبول است که از طریق سایت و یا اپلیکیشن و یا شماره تماس 07633315555  و 07633315656 باشد.

باربری :

1: جریمه بارهای ترافیکی بعهده صاحب کالا میباشد.

2: برای بارهای بیش از ظرفیت که به اسرار مشتریان حمل میشود همه مسئولیتها و خسارات احتمالی بر بار و خودرو بعهده صاحب کالا میباشد.

3: برای بارهایی که فاقد بسته بندی استاندارد هستند شکستگی،روندگی و خرابی بعهده صاحب کالا میباشد.

4: برای بارهای درون شهری زمان توقف جهت بارگیری و تخلیه با هم برای خودرو:

پیکان وانت: یک ساعت، نیسان وانت: یک ساعت و نیم، ایسوزو و کامیونت:3 ساعت، از زمانی که خودرو میرسه به آدرس مشتری

و بیشتر از آن به ازای هر ساعت معطلی   وانت پیکان:15 هزار تومان  وانت نیسان:25 هزار تومان  ایسوزو و کامیونت: 35 هزار تومان بعنوان معطلی محاسبه میگردد ضمن از 1 دقیقه تا 30 دقیقه نیم ساعت و از 31 دقیقه تا 60 دقیقه یک ساعت محاسبه زمان است.

5: هزینه کنسلی شامل سرویس هایی میشود که یا از قبل رزرو شده باشند یا هنگام رسیدن خودرو به آدرس کنسل شود توسط مشتری به هر دلیلی

نصف کرایه قرارداد شده میباشد.

6: مسئولیت بارها و داخل بارهای مشتریان از نظر محتوا بعهده صاحب کالا میباشد بدلیل اینکه بارها توسط سفیران ( رانندگان ) بازرسی و تفتیش نمیشود.